Cooldecor funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky www.cooldecor.cz. Nepřijímáme objednávky telefonické ani objednávky zaslané prostřednictvím e-mailu.

Vyhledávání zboží

Náš cool e-shop má jednoduchou strukturu. Pokud hledáte něco konkrétního, projděte si horní menu, kde najdete jednotlivé kategorie (např. Čaj a káva, Pochutiny, Kuchyně atd.). Kategorie jsou rozčleněny na podkategorie, např. Černé čaje, Zelené čaje, Svíčky, Mýdla atd. Tam už najdete veškerou naši nabídku v dané kategorii.
Chcete doma vše ladit do stylu Provence a hledáte různé produkty s motivem levandule? Využijte funkci Vyhledat a napište do vyhledávacího políčka slovo levandule. Voilà, máte jako na dlani všechno zboží, které v názvu či popisu obsahuje slovo levandule.
Pokud jste našli, co vás zajímá, můžete si zobrazit popis produktu nebo ho rovnou vložit do košíku.

Nákupní košík

Zboží vložíte do košíku kliknutím na symbol . Do košíku se dostanete po kliknutí na tlačítko Přejít do košíku nebo na symbol v pravém horním rohu obrazovky. Poté se zobrazí jeho obsah. 
Produkty jsou zde popsané, zobrazené na fotografii, je zde uvedena jejich cena a množství, které můžete snadno upravit. Chcete koupit stejný hrníček pro sebe i svou nejlepší kamarádku? Žádný problém, klikněte na šipku nahoru a máte tam 2 kusy. 
Do košíku můžete vložit zboží, které je skladem. Ajaj, vyprodáno? Stačí kliknout na tlačítko Sledovat dostupnost a vyplnit e-mail. Jakmile bude produkt naskladněn, pošleme vám upozornění. 
Pokud máte v košíku vše, co vás zaujalo, pokračujte k výběru způsobu dopravy a platby a po vyplnění dodacích údajů a finální kontrole můžete objednávku dokončit.

Doprava, platba

Při objednávání si po kontrole zboží v košíku nejprve vyberete, jak se váš cool balíček dostane do vašich rukou. Můžete si ho nechat doručit domů (do ČR nebo na Slovensko) kurýrem PPL nebo DPD, vyzvednout v nejbližší Zásilkovně nebo převzít v obchodě Decor, Náměstí 14, Mikulov (zdarma). 
Po výběru dopravy si zvolíte způsob platby. Objednávku nejsnáze uhradíte online přes platební bránu, jde to i převodem na účet nebo hotově či přes platební terminál v našem obchodě.
Zboží, které máme skladem, odešleme co nejdřív (obvykle do 2 pracovních dnů). V případě, že si vyberete platbu převodem na účet, zásilku odešleme ihned poté, co bude vaše platba připsána na náš účet. 

Dodací údaje

V e-shopu www.cooldecor.cz si můžete zřídit zákaznický (uživatelský) účet. Díky němu nemusíte dodací údaje vyplňovat při každé objednávce a budete mít přehled, co jste u nás objednávali v minulosti. Ale nakoupit můžete samozřejmě i bez registrace. 
Po zadání dodacích údajů je možné vložit do objednávky poznámku. Tu využijete např. u hrníčků, kde máme v nabídce více motivů, a rádi byste upřesnili, který motiv si přejete.

Dokončení objednávky

Před dokončením objednávky si prosím obsah košíku důkladně zkontrolujte (produkty, cenu, množství, dodací adresu atd.). Doporučujeme se před nákupem seznámit s obchodními podmínkami našeho e-shopu a zásadami ochrany osobních údajů. Odesláním objednávky s těmito podmínkami a zásadami souhlasíte. 
Každá dokončená objednávka je závazná a my vám objednané zboží obratem pošleme nebo připravíme k vyzvednutí. Ale může se stát, že si objednávku ihned po dokončení rozmyslíte. V tom případě nás kontaktujte e-mailem na adrese info@cooldecor.cz nebo telefonicky na čísle +420 608 082 559 (PO-PÁ 8:30–17:00 hod., SO 9:00–12:00 hod.), domluvíme se, jak dál. 

Balení

Myslíme na přírodu tím, že se snažíme předcházet vzniku odpadu. Proto k balení v maximální míře využíváme již použitý obalový materiál. Balné je tedy v ceně, nezaplatíte za něj nic navíc.

Vrácení zboží neboli odstoupení od kupní smlouvy

Pokud jste si koupi po odeslání objednávky rozmysleli, žádnou paniku. Máte možnost od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Abyste tak mohli učinit, je nutné nejprve zásilku převzít. Zaplacení a převzetí objednaného zboží jsou totiž jedny ze základních povinností kupujícího. K odstoupení od smlouvy nedojde tak, že si pro svůj balíček nepřijdete nebo ho nepřevezmete od kurýra. Bez náležitého odstoupení kupní smlouva stále platí. Odstoupení využijete, i pokud vámi vybrané zboží nesplňuje vaše představy. Jaké náležitosti česká legislativa vyžaduje? 
Dejte nám vědět, že zboží (řádně zaplacené a převzaté) budete chtít vrátit. Můžete vyplnit a vytisknout náš formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a spolu se zbožím nám ho na své náklady poslat nebo přinést na adresu Decor, Náměstí 14, 692 01 Mikulov, odstoupit ale můžete jakýmkoli prokazatelným způsobem (například zprávou zaslanou na náš e-mail). 
Zboží je třeba vrátit nepoškozené, nejlépe v originálním obalu. Jedná-li se o křehké předměty, doporučujeme je zabalit tak, aby se jim po cestě k nám nic nestalo, a označit zásilku štítkem „Křehké“. U potravinářského zboží (např. čaje, hroznové želé) nesmí být před vrácením otevřen obal, obsah částečně spotřebován nebo jinak znehodnocen atd. 
Pokud prodávající zjistí zneužití práva na odstoupení od kupní smlouvy nebo nedbalé zacházení a poškození věci, má nárok na náhradu, kterou si strhne z vrácené částky.
Pokud zboží přijde v pořádku, vrátíme vám částku, zahrnující cenu zboží a nejlevnější námi nabízené dopravné, způsobem, jakým jste platili, tedy v hotovosti nebo na bankovní účet uvedený ve formuláři. Dopravným jsou myšleny náklady na dodání zboží na vaši adresu a bude vám vráceno pouze v případě, že jste si svůj balíček nevyzvedli v našem obchodě zdarma. Více informací ohledně odstoupení od smlouvy a ohledně jeho průběhu naleznete samozřejmě také v obchodních podmínkách.

Jak zboží reklamovat

I přes naše pečlivé zabalení se může stát, že zásilka přijde poškozená. Pokud zjistíte při přebírání balíčku, že je krabička rozbalená, roztržená nebo promáčknutá, před dopravcem ji otevřete a zkontrolujte obsah. Je-li rozbitý nebo poničený, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Tento zápis bude důležitý při reklamaci u dopravní společnosti. Poškozenou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás prosím kontaktujte, domluvíme se na dalším postupu. 

Může ovšem nastat i druhý případ. Krabička je napohled v pořádku, balíček jste převzali a leží vám na stole. Až nyní po rozbalení zjistíte, že vaše objednávka není v pořádku. Co s tím? 
Pokud jste využili doručení kurýrem PPL nebo DPD, zásilku je třeba uchovat v původním stavu, tedy poškozené zboží, vnější a vnitřní obal. Následně je nutné pořídit fotodokumentaci jak zboží, tak i obalového materiálu, včetně štítku s adresou a s nápisem „Křehké“, a vyplnit reklamační protokol. Informace, které potřebujeme uvést v reklamačním protokolu, nám můžete samozřejmě poslat i jinak, například do těla e-mailu, ale budeme moc rádi, pokud protokol využijete, protože nám umožní vyřídit reklamaci rychleji. Protokol, fotografie a popis poškození pošlete e-mailem na adresu info@cooldecor.cz. Budeme vás informovat o dalším postupu. 

V případě, že jste si nechali balíček doručit na pobočku Zásilkovny, je postup trochu jiný. Zásilkovna bohužel uznává reklamace pouze v případě, že balíček otevřete přímo na pobočce. Pokud se vám zdá, že je krabička poškozená, rozbalte ji, zkontrolujte obsah a případnou reklamaci vyřešte přímo se Zásilkovnou. 
Přišlo vám jiné zboží, než jste si objednali, nebo vám v objednávce něco chybí či přebývá? Kontaktujte nás. Pokud něco chybí, doporučujeme prohlédnout veškerý obalový materiál, zda se postrádaný předmět někde neschovává. 
Odhalili jste u zboží, které jste zakoupili v e-shopu Cooldecor, vadu na kráse? U spotřebního zboží odpovídá prodávající kupujícímu za vady po dobou 2 let a tato doba začíná běžet dnem převzetí zboží. Na potraviny se sice také vztahuje lhůta v délce 2 roky, ale všechny potraviny mají na svém obale vyznačenou dobu spotřeby nebo minimální trvanlivosti, která je pro posouzení případné vady zásadní. Za bezvadnost potravin tak odpovídáme do data minimální trvanlivosti či data spotřeby. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění, a to včetně vyrozumění o vyřízení.
Uplatnění reklamace musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis), jednak vámi požadovaný způsob jejího vyřízení. Nejjednodušší je vyplnit a vytisknout reklamační protokol a zaslat/přinést nám ho spolu se zbožím. Práva z vadného plnění se nevztahují na mechanicky poškozené zboží nebo na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním. Reklamaci prosím uplatněte bezodkladně, již při prvním náznaku jakékoliv vady, výrazně se totiž zvýší šance, že ji budeme moci rychle a k vaší spokojenosti vyřídit. Uplatnění reklamace vám písemně potvrdíme a sdělíme vám, do kdy bude vyřízena. Více informací ohledně práva z vad a ohledně reklamace a jejího průběhu naleznete samozřejmě také v obchodních podmínkách.